Že preko 55.000 zadovoljnih :) strank
POKLIČITE NAS: 02 82 31 555 Splet: pon - pet: 8.00 –15.00
Vse kategorije

Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe - OBRAZEC

Prosimo Vas, da ste pozorni, da vrnjeni izdelek in embalaža nista poškodovana, prav tako izdelek ne sme imeti vidnih znakov obrabe.

Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe

Kupci, ki sklenete kupoprodajno pogodbo/nakup na daljavo skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov, imate pravico, da od pogodbe odstopite.

Če izdelek začnete uporabljati, pa si premislite, izgubite pravico do odstopa od pogodbe.

V primeru odstopa od pogodbe morate prejeto blago vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini ter v nepoškodovani embalaži, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bili za to krivi vi. Edini strošek, kateri bremeni kupca pri odstopu od pogodbe je strošek vračila blaga.

Odstopni rok poteče v 14 dneh od dne, ko pridobite fizično posest na zadnjem kosu blaga ali jo pridobi namesto vas tretja oseba, ki ni prevoznik in jo v ta namen določite vi.

Za uveljavitev pravice do odstopa morate naše podjetje o svoji odločitvi o odstopu od te pogodbe obvestiti z nedvoumno izjavo pisno na naš naslov (MEHANIZACIJA MILER d.o.o., Dobja vas 4, 2390 Ravne na Koroškem) ali po elektronski pošti na naslov info@kmetijskaoprema.si in nam v obeh primerih poslati izpolnjen Obrazec za odstop od pogodbe.

Da bi se rok za odstop od pogodbe upošteval, zadošča, da je obvestilo v zvezi z uveljavljanjem vaše pravice do odstopa od pogodbe poslano pred iztekom odstopnega roka od te pogodbe.

V primeru odstopa od te pogodbe, vam brez nepotrebnega odlašanja oziroma najpozneje v 14 dneh od dneva prejetja obvestila o vaši odločitvi o odstopu od te pogodbe povrnemo vsa prejeta plačila. Ne morete pa zahtevati povračila dodatnih stroškov, ki bi nastali zaradi izbire vrste dostave, ki ni iz naše strani ponujena kot cenovno najugodnejša standardna oblika dostave. Povračilo bomo izvršili z enakim plačilnim sredstvom, kot ste ga uporabili sami pri izvedbi prvotne transakcije, razen če ste se izrecno dogovorili drugače.

Plačilo lahko zadržimo, dokler ne prejmemo vrnjenega blaga ali dokler nam ne posredujete dokaza, da ste blago poslali nazaj, odvisno od tega, kateri dogodek se zgodi prej.