Pokličite nas

02 823 19 52

041 996 222 

 
 

 

Splošni pogoji poslovanja

 

Pogoji poslovanja

Splošni pogoji spletne trgovine Mehanizacija Miler d.o.o. so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) in Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

S spletno trgovino Mehanizacija Miler d.o.o. (v nadaljevanju tudi »trgovina«) upravlja podjetje Mehanizacija Miler d.o.o., Dobja vas 4, 2390 Ravne na Koroškem, matična številka: 1587862, davčna številka: SI 73239615, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju tudi »prodajalec«).

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine Mehanizacija Miler d.o.o., pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med trgovino Mehanizacija Miler d.o.o. in kupcem.
Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi. Splošni pogoji poslovanja so na vpogled tudi na prevzemnem mestu: Mehanizacija Miler d.o.o., Dobja vas 4, 2390 Ravne na Koroškem.

Dostopnost informacij

Mehanizacija Miler d.o.o. se zavezuje, da bo kupcu, še preden ga zavezuje pogodba ali ponudba, zagotovila naslednje informacije:

  1. Podatke o podjetju Mehanizacija Miler d.o.o. (ime in sedež podjetja, matična številka),

  2. kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),

  3. bistvene lastnosti artiklov (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami) in rok veljavnosti tega podatka,

  4. dostopnost artiklov (vsak artikel, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),

  5. pogoje dostave artiklov (ter način, kraj in rok dostave),

  6. cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza in druge dajatve, ter rok veljavnosti tega podatka,

  7. način plačila in dostave ali izpolnitve ter rok veljavnosti tega podatka,

  8. časovno veljavnost ponudbe,

  9. rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe, in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s členom 43.č ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen),

  10. pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

PONUDBA ARTIKLOV

Naročilo

Kupoprodajna pogodba med trgovino Mehanizacija Miler d.o.o. in kupcem je v spletni trgovini Mehanizacije Miler d.o.o. sklenjena v trenutku, ko Mehanizacija Miler d.o.o. kupcu pošlje prvo potrditveno elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila (z naslovom: Potrditev naročila iz spletne trgovine Mehanizacija Miler d.o.o.). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za Mehanizacijo Miler d.o.o. kot za kupca. Kupoprodajna pogodba (tj. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku Mehanizacije Miler d.o.o. in je kupcu kadar koli na razpolago na prevzemnem mestu ali se mu na zahtevo lahko pošlje po e-pošti.

Kako naročiti

Izdelke iz naše ponudbe lahko enostavno naročite:

  • preko spletne trgovine;

  • preko telefona (02 823 19 52) od ponedeljka do petka, od 8.00 do 16.00;

  • preko e-pošte: info@kmetijskaoprema.si.

Naročene izdelke vam pošljemo na dom, lahko pa jih osebno prevzamete tudi v poslovalnicah Mehanizacije Miler d.o.o.:

PE Ravne na Koroškem, Dobja vas 4 (051 310 067)

PE Slovenska Bistrica, Tomažičeva ulica 6 (051 310 023)

PE Komenda, Moste 89b (051 660 090)

PE Leskovec pri Krškem, Veliki Podlog 34 (051 310 230)

PE Beltinci, Panonska ulica 3a (041 310 032)


Vsa naročila, ki so izvedena in potrjena (z naše strani) do 15. ure, gredo še isti dan naprej in so (lahko) naslednji dan že pri vas! Če izdelka ni na zalogi, vas obvestimo preko telefona ali preko e-pošte.


Naročila preko spletne trgovine | "enostavno z nekaj kliki"

  • naročilo lahko oddate 24 ur na dan, vse dni v tednu

1. korak: prijavite se v spletno trgovino (če nakupujete prvič, se predhodno registrirate ali pa naročite "kot gost")
2. korak: izberite izdelke, velikost in količino ter jih dodajte v košarico; pomagajte si z iskalnikom ter filtri 
3. korak: v košarici lahko spremenite količino izdelkov ali pa jih odstranite iz košarice
4. korak: po kliku na gumb "Na blagajno" se vam prikaže obrazec za naročilo, kjer lahko spremenite plačilno metodo ali dostavo, prav tako lahko spremenite naslov plačnika ali naslov za dostavo
5. korak: na strani za naročilo imate povzetek vseh izbranih izdelkov, izbrane plačilne metode ali izbrane dostave. Za spremembo izdelkov se vrnite v košarico, plačilno ali dostavno metodo pa spremenite na strani za naročilo
6. korak: sledite navodilom, ki se vam izpisujejo na posameznih korakih naročila, in nakup zaključite
7. korak: ob zaključku nakupa boste prejeli e-pošto, ki potrjuje nakup in povzema vsebino nakupa
8. korak: vsako spremembo statusa naročila (potrjeno, poslano, po predračunu) boste prejeli preko e-pošte

  • če imate pri nakupu kakršne koli težave (izguba gesla, napačna izbira izdelkov ipd), nas pokličite (02 823 19 52) ali nam pošljite e-pošto z opisom problema (info@kmetijskaoprema.si)

Naročila preko e-pošte | "enostavno brez tveganja napake pri naročilu"

  • naročilo lahko oddate 24 ur na dan, vse dni v tednu

1. korak: napišite izdelke (in količino) - napišite oznako izdelka, velikost 
2. korak: napišite način plačila (povzetje, predračun) in želeno dostavno službo (Pošta Slovenije, GLS)
3. korak: napišite ime in priimek ter naslov in telefonsko številko; če naročate kot pravna oseba, dopišite ime podjetja in davčno številko
4. korak: naročilo pošljite na e-poštni naslov: info@kmetijskaoprema.si
5. korak: odgovorili vam bomo v najkrajšem času, preverili ustreznost izdelkov ter vam sporočili datum dobave

Naročila preko telefona | "enostavno z našim nasvetom"

  • naročila preko telefona (02 823 19 52) sprejemamo od od ponedeljka do petka, od 8.00 do 16.00 ure

Pomembno: Če izdelka, ki ga iščete, v spletni trgovini ne najdete, nas pokličite (02 823 19 52) ali nam pošljite e-pošto (info@kmetijskaoprema.si). Potrudili se bomo, da vam ustrežemo in najdemo najhitrejšo pot za dobavo vašega izdelka.

 

Načini plačila

Mehanizacija Miler d.o.o. omogoča naslednje načine plačila:

  • z gotovino ob prevzemu

  • z nakazilom na račun Mehanizacije Miler d.o.o. po ponudbi/predračunu

  • s plačilno kartico (Mastercard, Visa)

Na prevzemnem mestu Mehanizacije Miler d.o.o. je možno plačilo z gotovino ali s plačilno oziroma kreditno kartico (Activa, Mastercard, Visa, Visa Electron, American Express, BA Maestro, Diners Club, Karanta). Pri plačilu s plačilno kartico preko spleta nas v primeru preklica naročila ali spremembe načina plačila oz. kakršne koli druge spremembe s stani uporabnika obvestite na info@kmetijskaoprema.si.

Plačilo po povzetju z gotovino

Če se odločite za tovrstni način plačila, je mogoče plačilo izključno z gotovino. Če pošiljke pri dostavni službi ne boste pravočasno prevzeli in jo bo le-ta na naše stroške vrnila nazaj k nam, vam bomo nastale stroške vračunali v vrednost nakupa.

Plačilo preko predračuna

Naročeno blago lahko plačate tudi z nakazilom na transakcijski račun podjetja Mehanzacija Miler preko katere koli banke, Pošte Slovenije oz. druge organizacije za plačilni promet. Plačilo izvedete na podlagi elektronskega sporočila, ki ga prejmete po oddaji naročila. Pri plačilu navedite točen sklic in s tem prispevajte k hitrejši izvedbi naročila. Dobavni rok začne teči z dnem prejema denarnih sredstev na naš račun.

Prejeta naročila se izvajajo po vrstnem redu opravljenih plačil, kar lahko vpliva na stanje zaloge konkretnega izdelka.

Plačilo s plačilnimi karticami

Naročeno blago je možno plačati tudi z naslednjimi plačilnimi karticami: Mastercard, Visa.

Postopek plačila s plačilno kartico:

  • Ko je artikel dodan v košarico, lahko z nakupovanjem nadaljujete, v kolikor pa želite kupiti samo en artikel, kliknete na ikono košarice zgoraj desno;
  • prikaže se vam povzetek vaše košarice s skupnimi zneski in morebitnimi popusti;
  • s klikom na gumb "Na blagajno" se vam prikažeta dve možnosti - nakupujete lahko kot gost ali pa kot registriran uporabnik;
  • po ustrezni izbiri se vam prikaže hitri nakup;
  • po vpisu podatkov naročnika izberete opcijo "Kreditna kartica (Mastercard, Visa)";
  • preverite podatke;
  • s klikom na gumb "Oddaj naročilo" naročilo oddate, zatem pa ste preusmerjeni na varno plačilno spletno stran;
  • v polje "Card Number" vpišete številko plačilne kartice oz PAN in CVV, če ga kartica ima;
  • izberete datum poteka kartice ("Expiration Date");
  • s klikom na ikono "Submit" potrdite nakup;
  • nakup je popolnoma zaključen s klikom na ikono "Pay".

Izdaja računa

Mehanizacija Miler d.o.o. ob dostavi naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun v pisni obliki. V primeru osebnega prevzema na prevzemnem mestu prejme kupec natisnjen račun za nakupljene artikle ob njihovem prevzemu. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

Cene

Cena velja za vse uporabnike spletne trgovine Mehanizacija Miler d.o.o. Redna cena je maloprodajna cena, ki za izdelek velja v prodajalni Mehanizacija Miler d.o.o., Dobja vas 4, Ravne na Koroškem in predstavlja priporočeno maloprodajno ceno dobavitelja. Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo Mehanizacija Miler d.o.o. kupcu omogočila odstop od nakupa. Popusti, promocijska koda (kuponi za popust) ipd. se praviloma ne seštevajo. Vplačana sredstva po predračunih se ne obrestujejo. Darilnih bonov in kod bonusov za popust ni možno menjati za gotovino.

Plačilne kartice

V primeru plačila s plačilnimi karticami veljajo še naslednji pogoji:

  • plačnik (podatki v računu uporabnika) mora biti ista oseba ali organizacija, kot je lastnik plačilne ali kreditne kartice,

  • po potrditvi prejema naročila ni možna sprememba vsebine naročila oz. končnega zneska naročila, razen izjemoma z odobritvijo trgovine Mehanizacija Miler d.o.o.

Kupon za popust (promocijska koda)

Kupon za popust prinaša različne ugodnosti pri nakupu prek spletne trgovine Mehanizacija Miler d.o.o. in je časovno omejen. Aktivno promocijsko kodo za popust občasno najdete na naslovni strani oglasnega sporočila, v e-novicah Mehanizacije Miler d.o.o., ki jih mesečno pošiljamo članom Mehanizacija Miler d.o.o. kluba, ali v drugih medijih oz. družabnih omrežjih.
Uporaba promocijske kode:
Izberite artikle, ki jih želite kupiti, in jih dajte v košarico. Ko končate z dodajanjem artiklov v košarico, nadaljujte s klikom na ikono košarice (zgoraj levo). Pod izbranimi artikli je polje, pred katerim piše »Vstavite kupon za popust«. Vanj vpišete aktivno promocijsko kodo in vnos potrdite s klikom na gumb »Potrdi«. S tem se od celotnega zneska odšteje vrednost popusta, ki ste ga s kodo pridobili.
Ostane znesek, ki ga je treba še poravnati. V vsakem nakupu je možno izkoristiti le eno promocijsko kodo (na primer: ob naročilu 2 artiklov lahko sočasno uporabite največ 1 promocijsko kodo).
Postopek nakupa nadaljujete kot običajno.

PRAVILA NAGRADNIH IGER

Opredelitev pojmov

Organizator nagradne igre je prodajalec Mehanizacija Miler d.o.o. Udeleženec nagradne igre je fizična oseba, ki sodeluje v razpisanih nagradnih akcijah. Dobitnike nagrad določi funkcija računalniškega izbora naključno ali jih določi komisija organizatorja.

Pravica sodelovanja v nagradni igri (in ostalih podelitvah artiklov ali bonov)

Udeleženci nagradne igre so lahko fizične osebe, ki so državljani Republike Slovenije. V nagradni igri ne morejo sodelovati osebe, zaposlene pri organizatorju nagradne igre, in njihovi ožji družinski člani ter osebe, zaposlene pri drugih pravnih osebah, povezanih z izvedbo te nagradne igre. Pravne osebe ne morejo biti udeleženec nagradne igre. V nagradni igri ne morejo sodelovati osebe, ki ne sprejmejo pravil nagradne igre. Šteje se, da je udeleženec sprejel pravila nagradne igre s tem, ko je sodeloval v razpisani nagradni igri.

Pravila sodelovanja v nagradni igri

Za sodelovanje v nagradni igri ni potreben nakup storitev ali proizvodov organizatorja nagradne igre.

Elektronsko nagradno žrebanje

V žrebanju lahko sodelujejo vsi udeleženci nagradne igre. En udeleženec lahko v nagradnem žrebanju sodeluje samo enkrat. Rezultat žreba je dokončen. Pritožba ni mogoča. Dobitnik bo o prejetju in načinu prevzema nagrade obveščen po elektronski pošti.

Obveznosti izžrebanca

Izplačilo nagrade v gotovini ni možno, ravno tako je ni mogoče zamenjati za drug artikel. Dobitnik je dolžan organizatorju nagradne igre v pisni obliki (e-pošta) posredovati svoje osebne podatke - ime, priimek, naslov, e-naslov in telefonsko ter davčno številko, vse najkasneje v dveh dneh po prejemu obvestila, da je dobitnik nagrade. Plačilo vseh davkov od nagrad (vključno z DDV-jem) je odgovornost organizatorja. Organizator bo dobitnikom nagrad poslal potrdilo v skladu z zakonom o dohodnini in pravilnikom o dostavi podatkov za odmero dohodnine. Nagrajenec je dolžan prijaviti vrednost nagrade v napoved za odmero dohodnine. Ob prevzemu nagrade je nagrajenec dolžan izpolniti izjavo o prevzemu nagrade. Organizator ni odgovoren za davke, ki se lahko pojavijo v povezavi s kakšnimi drugimi nagradami. Če nagrajenec ne izpolni vseh obveznosti, se šteje, da nagrajenec nagrade ne želi sprejeti ter je tako organizator v razmerju do nagrajenca prost vseh obveznosti po tej nagradni igri in pridobi pravico z nagrado razpolagati v kakršen koli drug namen. Nagrade niso prenosljive.

Če organizator nagradne igre v roku treh (3) delovnih dni od trenutka, ko dobitniku pošlje obvestilo o tem, da je bil izžreban, iz katerega koli razloga (npr.: dobitnik izjavi, da nagrade ne želi sprejeti, naslov ali elektronski naslov je nepopoln ali napačen ipd.) ne prejme vseh potrebnih podatkov ter izjave, da želi prejeti nagrado, se šteje, da dobitnik nagrade ne želi sprejeti ter je tako organizator v razmerju do izžrebanca prost vseh obveznosti po tej nagradni igri in pridobi pravico z nagrado razpolagati v kakršen koli drug namen.

Varstvo osebnih podatkov

Organizator nagradne igre vse osebne podatke, ki jih ob izvedbi nagradne igre pridobi od udeležencev, varuje v skladu s predpisi, ki urejajo varstvo osebnih podatkov. Organizator sme osebne podatke, pridobljene od udeležencev, uporabljati izključno za namene, za katere so bili pridobljeni. Udeleženec nagradne igre soglaša, da mu organizator lahko pošilja obvestila v zvezi s ponudbo organizatorja. Udeleženec oziroma njegov skrbnik ali zakoniti zastopnik lahko kadar koli prekliče svoje soglasje za uporabo osebnih podatkov, pridobljenih v nagradni igri za namene neposrednega trženja. Organizator nagradne igre si pridržuje pravico, da podelitev nagrad organizira kot javni dogodek. S sodelovanjem v nagradni igri udeleženec dovoljuje, da se njegovo ime in naslov uporabijo v avdio, foto in video materialu organizatorja nagradne igre. Izžrebanec dovoljuje organizatorju nagradne igre objavo svojih osebnih podatkov v sredstvih javnega obveščanja in na svetovnem spletu z namenom obveščanja o rezultatih žrebanja oziroma prevzema nagrade.

Objava pravil nagradne igre

Udeleženci nagradne igre z oddajo svojih podatkov preko e-pošte soglašajo, da so s pravili seznanjeni in se zavezujejo, da bodo ravnali v skladu s pravili nagradne igre. V primeru kakršnega koli spora ali nejasnosti štejejo ta pravila za primarna v odnosu do vseh morebitnih drugih objav, bodisi v tiskani, elektronski ali kateri koli drugi obliki.

Postopek obveščanja o nakupu

1. Mehanizacija Miler d.o.o. naročilo
Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Kupec v spletni trgovini Mehanizacija Miler d.o.o. ima vedno možnost podatke o statusu in vsebini naročila spremeniti tako, da se vrne korak nazaj ter naročilo popravi. Mehanizacija Miler d.o.o. naročilo pregleda, preveri dobavljivost oz. zalogo naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Mehanizacija Miler d.o.o. lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Prek elektronske pošte ali telefonske številke Mehanizacija Miler d.o.o. kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo artiklov. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči trgovini Mehanizacija Miler d.o.o., ki bo artikel odstranila iz naročila in vrnila kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca ali dobavila ali pa celotno naročilo stornirala. Mehanizacija Miler d.o.o. ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave artiklov, ki jih Mehanizacija Miler d.o.o. nima na zalogi.

2. Naročilo je odpremljeno/Naročilo je pripravljeno za prevzem
Mehanizacija Miler d.o.o. v dogovorjenem roku artikel pripravi, odpošlje oziroma pripravi za osebni prevzem.
V primeru, da se kupec pravočasno odloči za preklic naročila, mora prodajalca o tem nemudoma obvestiti na telefonsko številko 02 823 19 52 ali po e-pošti na naslov info@kmetijskaoprema.si.

Če se zgodi, da je naročilo že odpremljeno, pošiljko kupec zavrne dostavni službi. V primeru osebnega prevzema (ko je artikel že pripravljen na prevzem) pa kupec prav tako svojo željo po preklicu naročila sporoči prek zgoraj omenjene telefonske številke ali na zgornji e-naslov.

Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe

Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.
Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: info@kmetijskaoprema.si, z izpolnjenim obrazcem (klik na OBRAZEC) in izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe. Navede tudi vse potrebne informacije za vračilo kupnine (artikli, za katere se od pogodbe odstopa; datum računa za prejete artikle; številka naročila; ime in priimek kupca; naslov kupca; številka bančnega računa in naziv banke, pri kateri je ta odprt).

V primeru odstopa od pogodbe lahko potrošnik prejeti artikel z izpolnjenim obrazcem (Obrazec za odstop od pogodbe) osebno prinese v katere koli poslovalnico Mehanizacije Miler d.o.o. (PE Ravne na Koroškem, PE Slovenska Bistrica, PE Komenda, PE Leskovec pri Krškem, PE Beltinci). Potrošnik v zvezi z odstopom od pogodbe nima stroška vračila artiklov, saj Mehanizacija Miler d.o.o. zagotavlja vrnitev artikla na svoje stroške, če potrošnik v obrazcu, poslanem na info@kmetijskaoprema.si, izbere to možnost. V tem primeru Mehanizacija Miler d.o.o. na potrošnikov naslov pošlje kurirja hitre pošte GLS, ki prevzame paket in ga vrne podjetju. Drugačen način vračila na naše stroške ni možen. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Preizkušanje artikla, ki odstopa od navedenega, se šteje za uporabo artiklov, kar pomeni, da potrošnik s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe. Artikel je treba vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali ki mu je že potekel rok uporabe. Možnosti odstopa od pogodbe ni pri nakupu programske opreme ali avdio in video nosilcev, če je potrošnik odprl varnostni pečat.

Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne na TRR uporabnika.

Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).
Odstop potrošnika od pogodbe za artikle iz kompleta. Če se potrošnik odloči za odstop od pogodbe za artikle, ki tvorijo komplet, lahko za celoten komplet zahteva zamenjavo za enak komplet ali vračilo kupnine. Potrošnik lahko zamenja artikel iz kompleta v primeru stvarne napake ali poškodbe artikla, zanj pa ne more zahtevati vračila kupnine. V primeru uveljavljanja garancije artikla iz kompleta velja garancijski rok proizvajalca.

GARANCIJA

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu in ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.

Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira Mehanizacijo Miler d.o.o., ki bo zagotovila ažurno informacijo.

Stvarna napaka

Podjetje Mehanizacija Miler d.o.o. v skladu z ZVPot nosi odgovornosti za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo v dveh letih od prevzema blaga.

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca po e-pošti na: info@kmetijskaoprema.si v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.

Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu mora prodajalec izdati potrdilo.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

- odpravi napako na blagu ali
- vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
- blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
- vrne plačani znesek.
Če obstoj napake na blagu ni sporen, mora podjetje čim prej, vendar najpozneje v roku osmih dni ugoditi potrošnikovi zahtevi.

Podjetje mora pisno odgovoriti potrošniku na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je obstoj napake na blagu sporen.

Kdaj je napaka stvarna? Kadar:

  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet;

  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;

  • artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;

  • je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kako se preverja primernost artikla?

Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Prevzem artiklov, vrnjenih iz obravnave garancije ali stvarne napake

Kupec je dolžan artikel, ki ga je prodajalcu izročil v garancijsko ali drugačno obravnavo, po zaključku obravnave prevzeti. Kupec prevzame artikel na prevzemnem mestu, na katerem ga je osebno izročil prodajalcu, v primeru, da ga je poslal po pošti, pa mu bo vrnjen na naslov za dostavo.

Prodajalec kupcu pošlje obvestilo o vrnitvi artikla iz obravnave in ga pozove na prevzem artikla. Kupec je dolžan artikel prevzeti v roku 14 dni od dneva obvestila.
Če kupec artikla ne prevzame v navedenem roku, se artikel izroči v hrambo prodajalcu na naslovu njegovega skladišča: Mehanizacija Miler d.o.o., Dobja vas 4, 2390 Ravne na Koroškem. Prodajalec hrani artikel v lastnem skladišču do poteka 6 mesecev od dneva obvestila. Prodajalec ima za to obdobje pravico do povračila vseh stroškov skladiščenja (1 €/dan) in pravico do povračila vseh za ohranitev artikla potrebnih stroškov.

Po poteku 6 mesecev od dneva obvestila lahko prodajalec artikel proda prek spletne trgovine Mehanizacija Miler d.o.o. in doseženi znesek kupnine, po odbitku prodajnih in ostalih stroškov prodajalca, nakaže kupcu. V primeru, da je vrednost artikla neznatna, ga lahko prodajalec podari v dobrodelne namene in v tem primeru kupcu ni dolžan nobenega vračila. Prodajalec 15 dni pred iztekom 6-mesečnega roka hrambe kupca obvesti o nameravani prodaji oziroma o podaritvi artikla, po prodaji pa tudi o doseženi ceni in znesku stroškov ter o nakazilu preostanka kupnine na transakcijski račun kupca.

 

Dostava

Dobavni rok

Naročeno blago vam bomo dostavili najkasneje v 3 delovnih dneh po prejetju naročila, če je bilo naročilo potrjeno. Če naročenega blaga trenutno ni na zalogi, vas bomo obvestili po elektronski pošti ali telefonu.

Za vse informacije v zvezi z vašim naročilom in dostavo nam lahko pošljete e-pošto na info@kmetijskaoprema.si ali pa nas pokličete na telefon 02 823 19 52 vsak delovni dan med 8. in 16. uro.

Dostava na dom

Pogodbena partnerja za dostavo pošiljk sta pošta GLS in Pošta Slovenije.

Dostava s pošto GLS je pri nakupu nad 50 € brezplačna (izjema so artikli, ki imajo označeno, da zanje brezplačna dostava ne velja), pri nakupu pod 50 € pa znaša 4,27 €

 

Osebni prevzem

Stranke naprošamo, da pred osebnim prevzemom v trgovini Mehanizacija Miler d.o.o. obvezno preverijo točnost in dobavljivost naročenih artiklov na telefonski številki 02 823 19 52 ali na e-naslovu info@kmetijskaoprema.si, saj občasno zaradi tehničnih težav prihaja do napak v zalogi.

 

Varno plačevanje

Varovanje osebnih podatkov, ki jih pošiljate preko naše spletne strani, je za nas zelo pomembno. Vsak vpis vaših podatkov je nujen in potreben samo za pravilno izvajanje storitev spletne trgovine Mehanizacija Miler d.o.o.

Vaših osebnih podatkov prav tako ne posredujemo tretji osebi, zato lahko pri nas vedno brezskrbno nakupujete.

Avtorizacije kreditnih kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Podatki o karticah se ne shranjujejo na strežniku Mehanizacije Miler d.o.o.


Varovanje osebnih podatkov

Mehanizacija Miler d.o.o. se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z ZVOP-1. Mehanizacija Miler d.o.o. za nedoločen čas hrani naslednje podatke članov kluba Mehanizacija Miler d.o.o.: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije z Mehanizacijo Miler d.o.o. Mehanizacija Miler d.o.o. navedene osebne podatke uporabi izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo s članom.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Po izpolnitvi naročila se hranijo samo še podatki v zvezi s posameznim naročilom, do katerih je mogoč dostop samo prek poznavanja številke računa in številke naročila. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega e-pošnega naslova, uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

Komunikacija

Mehanizacija Miler d.o.o. bo z uporabnikom stopila v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje, in v skladu z določili ZEKom-1.
Oglasna elektronska sporočila Mehanizacija Miler d.o.o. bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,

  • pošiljatelj Mehanizacija Miler d.o.o. bo jasno razviden,

  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,

  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,

  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo Mehanizacija Miler d.o.o. izrecno spoštovala.

Oglasna sporočila Mehanizacija Miler d.o.o. bodo jasno razvidna in jasno ločena od iger in tekmovanj.

Omejitev odgovornosti

Mehanizacija Miler d.o.o. se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njenih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave, zaloga ali cena spremenijo tako hitro, da Mehanizacija Miler d.o.o. ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo Mehanizacija Miler d.o.o. kupca obvestila o spremembah in mu omogočila odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla. Mehanizacija Miler d.o.o. ima možnost odstopa od pogodbe le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih Mehanizacija Miler d.o.o. v primeru vednosti ne bi potrdila oziroma sklenila pogodbe.

Pritožbe in spori

Mehanizacija Miler d.o.o. spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Mehanizacija Miler d.o.o. se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb. V primeru težav se kupec s podajalcem Mehanizacija Miler d.o.o. lahko poveže telefonsko na telefonsko številko 02 823 19 52 ali po elektronski pošti na info@kmetijskaoprema.si. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@kmetijskaoprema.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Mehanizacija Miler d.o.o. se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si Mehanizacija Miler d.o.o. prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi Mehanizacija Miler d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Mehanizacija Miler d.o.o., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi:

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL.

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2006/2004 in Direktive 2009/22/ES.