Pokličite nas

02 823 19 52

 
 

 

Splošni pogoji poslovanja

 

Splošni pogoji spletne trgovine so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

 

Cene in stroški dostave

 

Vse cene vključujejo davek na dodano vrednost z upoštevanimi popustov, razen če je izrecno napisano drugače.
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila. Prodajalec si pridržuje pravico, da se cena od trenutka oddaje naročila - ponudbe do potrditve naročila - sprejem ponudbe zaradi objektivnih okoliščin, kot so na primer napaka v tisku, sprememba cen s strani dobavitelja in podobno, spremeni.

 

V primeru, da se cena v času oddaje naročila do potrditve naročila spremeni, ima kupec pravico odstopiti od naročila v roku 3 dni, ko je izvedel za spremembo cene.

 

Nakup

 

Izberite izdelek, ki ga želite kupiti, in klikniti na gumb "V košarico". Desno zgoraj v nakupovalnem vozičku se izpiše količina in skupni znesek naročenih izdelkov. Če želite posamezni izbrani izdelek odstraniti, kliknite na nakupovalni voziček ter nato v kvadratku količina označite - količina 0. Če želite količino povečati oziroma naročeno količino določenega izdelka zmanjšati, popravite to v kvadratu, kjer je izpisana količina.

 

Postopek zaključevanja naročila sprožite s klikom "naprej ". Spletna trgovina vas vodi skozi naslednje korake:

  • 1. korak - Vaša košarica
  • 2. korak - Vnos vaših podatkov
  • 3. korak - Pregled in kontrola
  • 4. korak - Potrditev naročila

 

Poslano naročilo lahko kupec prekliče v roku dveh ur po oddanem naročilu. Po preteku predpisanega časa preklic naročila ni možen. Vse nastale stroške po preteku veljavnega časa preklica krije naročnik blaga.

 

Šteje se, da je prodajalec potrdil naročilo, če v roku 2 ur po oddanem naročilu ne potrdi naročila oziroma v navedenem roku ne zavrne ponudbe - naročila. S tem trenutkom je pogodba o nakupu naročenih izdelkov nepreklicno sklenjena.

 

S klikom na gumb "naročilo oddano" potrjujete, da ste seznanjeni s celotnim besedilom prodajno-plačilnih pogojev, ki so tu navedeni, in da ste bili na te pogoje ob nakupu izrecno opozorjeni.

 

Na svoj e-mail dobite kreirano spletno naročilo.

 

Dostava

 

Spletna trgovina sprejema naročila 24 ur na dan. Vsa naročila, prejeta od ponedeljka do petka do 15. ure, bodo realizirana še isti dan. Naročila, prejeta po 15. uri, bodo realizirana naslednji delovni dan. Naročila, prejeta ob sobotah, nedeljah in praznikih, bodo realizirana prvi delovni dan. V primeru, da izdelek v času naročanja ni več na zalogi, se rok dobave podaljša na 14 delovnih dni oziroma skladno z rokom dobave blaga s strani proizvajalca.

 

Prodajalec bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku.

 

Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije, vendar si prodajalec pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.

 

Prodajalec ne jamči za dostavo blaga. Šteje se, da je blago oddano in nevarnost uničenja blaga med dostavo preide na kupca z dnem oddaje blaga distributerju za oddajo pošiljk.

 

Reklamacija

 

Kupec je dolžan prejeto blago ob dostavi pregledati. Kupec lahko blago reklamira, če blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, v napačni količini, dimenziji, barvi ali če kako drugače odstopajo od kupčevega naročila.

 

Kupec lahko blago reklamira v 8 dneh od nakupa in zahteva takojšnjo zamenjavo za enak, brezhiben izdelek ali pa v zakonsko določenem roku in pod pogoji za uveljavljanje reklamacije iz naslova pravno priznane stvarne napake.

 

V primeru, da ima blago pravno priznano stvarno napako, kupec nemudoma pisno obvesti prodajalca. Prodajalec kupca v roku osmih dni od prejetja obvestila obvesti, ali šteje napako za pravno priznano stvarno napako, pri čemer se prodajalec in kupec dogovorita, da prodajalec kupcu nadomesti blago z novim ali mu vrne kupnino. Kupec izgubi pravico odstopa od te pogodbe, če blaga ne more vrniti, ga ne more vrniti v stanju, v kakršnem ga je prejel, ali v primeru, da prodajalca nemudoma ne obvesti o pravno priznani stvarni napaki na izdelku. Kupec ne more več uveljavljati pravno priznane stvarne napake, če je od izročitve blaga kupcu preteklo 6 mesecev, kakor ima prodajalec pravico zavrniti blago ali račun v primeru, da blago ni bilo reklamirano v skladu s to pogodbo.

 

V primeru reklamacije lahko kupec, v skladu z zakonskimi omejitvami, zahteva zamenjavo izdelka, njegovo popravilo ali vračilo kupnine. V slednjem primeru si prodajalec pridržuje pravico, da za čas, ko je kupec blago uporabljal, obračuna najemnino po veljavnem ceniku, vendar največ v znesku, za kolikor se je v času uporabe in zaradi uporabe izdelku zmanjšala tržna vrednost.

 

Kupec lahko blago v reklamacijo vrne tako, da ga prinese osebno ali pa ga na stroške prodajalca in po vnaprejšnjem dogovoru s prodajalcem vrne po pošti. Če želi blago vrniti na stroške prodajalca, se mora o tem dogovoriti z referentom podjetja Mehanizacija Miler d.o.o., ki bo blago prevzel. Drugačen način vračila na naše stroške ni možen. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo!

 

Garancija

 

Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.

 

Garancijo lahko kupec uveljavlja z garancijskim listom in računom prodajalca.

 

Vračilo blaga v garancijo se opravi v skladu s pogoji, ki jih proizvajalec navede na garancijskem listu, kupec z vračilom nima stroškov.

 

Garancijski rok za vse tehnične izdelke je od 6 mesecev do 1 leta (odvisno od izdelka).

 

V podjetju so zagotovljeni servis in nadomestni deli.

 

Ob reklamaciji mora kupec obvezno predložiti račun in garancijski list z izpisanim datumom prodaje, potrjen z žigom in podpisanim prodajalcem.

 

Reklamacije ne bomo upoštevali v naslednjih primerih:

  • neupoštevanje navodil za uporabo;
  • popravilo aparata s strani nepooblaščenih oseb;
  • vgraditev neoriginalnih sestavnih delov;
  • poškodbe, nastale zaradi mehanskih udarcev po krivdi kupca ali tretje osebe;
  • če kupec ravna z izdelkom nestrokovno in malomarno;
  • če je okvara posledica udarca strele ali drugih oblik višje sile;
  • nepravilne priključitve, prenizke ali previsoke napetosti.

 

Podjetje Mehanizacija Miler d.o.o. zagotavlja kupcu brezhibno delovanje izdelka in prevzame obveznosti, da bo v garancijskem roku na lastne stroške odpravilo vse pomanjkljivosti.

 

Odveza odgovornosti

 

Prodajalec se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da prodajalec ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo prodajalec kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega izdelka.

 

Dobavljeno blago ostaja last prodajalca, dokler kupec ne poravna vseh obveznosti, ki jih ima iz poslovnih povezav s prodajalcem. Te zaveze vključujejo tudi prihodnje zaveze kupca do prodajalca, ki izhajajo iz istočasno ali kasneje sklenjenih naročil kupca prodajalcu.

 

Čeprav se prodajalec trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih izdelkov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.